Mersin +90 324 231 31 31
DOĞU KARADENİZ YAYLALAR BATUM TURU 2020 | CIPURATUR.COM
DOĞU KARADENİZ YAYLALAR BATUM TURU 2020 | ÇİPURA TUR | MERSİN

NİĞDE - YOZGAT - ÇORUM MERZİFON - SAMSUN - ÜNYE FATSA - ORDU - GİRESUN TRABZON - SÜMELA MANASTIRI UZUNGÖL (Kaçkar Eteklerinde Soğanlı Dağları) RİZE ÇAMLIHEMŞİN - FIRTINA VADİSİ AYDER YAYLASI - HOPA -SARP SINIR KAPISI - ARTVİN - ÇORUH VADİSİ-TORTUM - ERZURUM PALANDÖKEN - ERZİNCAN SİVAS - KAYSERİ

DOĞU KARADENİZ GEZİLERİNDE

Yurdumuzun eşsiz coğrafyası ve mozaiğinden değişik bir bölümü izleyeceksiniz.

Dağların yamaçlarında asılı gibi konuşlanmış Karadeniz köylerini bulutların arasından seyredeceksiniz.

Orman örtüsünü geride bırakıp 2500 metrede Alpin çayırlarda horon hocası eşliğinde coşacaksınız. Yeşilin her tonunu içeren ormanlarda çağıldayarak akan dereleri, otantik karadeniz köylerini, şelale ve gölleri izleyerek milyonlarca renk renk çiçekler arasında yürürken frambuaz, böğürtlen ve dağ çileği yiyebileceksiniz. Öğle yemeğimizi de dağ gezisi sırasında alacağız.

Uzungöl'de iki gece eğlence eşliğinde konaklamanın ayrıcalığını ve mutluluğunu yaşayacaksınız. Gürcistan'ın Batum şehrini görecek, Çoruh Nehri ile yan yana yol alırken dev barajları göreceğiz.

Sizlere ciddi rehberlik örneği sunarak tatilinizin her anını dolu dolu yaşayarak ve dinlenerek geçirmenizi temin etmeye gayret edeceğiz.

1-GÜN

19.30 Mersin Eski Tevfik Sırrı Gür Stadyumu önünden;

Tarsus Nusrat Mayın Gemisi karşısından;

Adana istasyon önünden turumuza başlayacağız.

Gece Yolu: Niğde, Boğazlıyan, Yozgat, Çorum, Merzifon

2-GÜN

Havza'da aldığımız sabah kahvaltımızın ardından Samsun'a varıyor ve gezimize başlıyoruz. Samsun Atlı Atatürk Heykeli, Arkeoloji ve Atatürk Müzeleri, Rus Pazarı ve Bandırma Vapuru göreceğimiz yerler arasındadır. Gezimizin ardından Ünye Çakırtepe'de ünlü Karadeniz pidesini tadıyor ve Ordu'da teleferikle Boztepe'ye çıkıyoruz. Burada muhteşem manzaranın tadını çıkardıktan sonra lüks otelimize geçiyor ve havuz, hamam, sauna gibi aktivitelerin keyfini çıkarıyoruz.

Canlı müzik eşliğinde akşam yemeğimizi aldıktan sonra dinlenmeye geçiyoruz.

3-GÜN

Açık büfe sabah kahvaltısının ardından ilk durağımız meşhur Tirebolu 42 Çay Fabrikası. Burada Karadeniz'in en kaliteli çaylarının üretildiği fabrikada çay üretimini yakından görüyor, bilgilendiriliyor ve çay alışverişinde bulunabiliyoruz.

Çay fabrikası ziyaretimizin ardından sahil kasabaları ile Giresun'u panoramik olarak görüyor ve Trabzon'a varıyoruz. Trabzon Atatürk Köşkü'nü gezdikten sonra şehir merkezinde serbest zaman veriyoruz. Zamanımız sırasında buradaki restoranlarda dileyen misafirlerimiz karadeniz balıklarından oluşan menüleri uygun fiyatla tadabilirler. Serbest zamanımızın ardından Maçka'dan geçerek Sümela Manastırı'na varıyoruz. Manastır gezimizin ardından gezimizin kalbi olan Uzungöl'de günümüzü noktalıyoruz.

Uzungöl'ün oteller bölgesinde göle en yakında konumlanmış ve bölgenin en köklü otellerinden biri olan otelimizde Uzungöl'ün; göl kenarında eğlence tesislerinde Karadeniz eğlencelerinin keyfini çıkarabilirsiniz.

4-GÜN

Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından bizleri bekleyen özel minibüslerimizle orman örtüsünü geride bırakıp 2500 metre yükseklikte Alpin çayırlarda horon hocası eşliğinde dağ turumuza başlıyoruz. Bu turumuz sırasında, bin bir çeşit yabani meyve ve çiçek toplayabilir, horon öğrenebilir, yürüyüş yapabilir ve yeşillikler içinde piknik yapabilirsiniz. Turumuzun sonuna gelirken vadinin içerisinden Uzungöl şehir merkezine varıyor ve göl kenarında vakit geçirmek ve alışveriş yapmak için serbest zaman veriyoruz. Zamanımız sırasında geçmişten günümüze Uzungöl'ün yaşamını içeren müzeyi de gezebilirsiniz. Günümüzün sonunda yeniden bölgedeki otelimize geçiyor ve canlı müzik eşliğinde öğrendiğimiz horonun keyfini çıkarıyoruz.

5-GÜN

Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından Uzungöl'den ayrılıyor ve daha doğuya doğru yola çıkıyoruz. Panoramik olarak Rize'yi gördükten ve Rize tekstil ürünlerinin satıldığı atölyeyi gezdikten sonra Fırtına Vadisi'nin içinde Çamlıhemşin'den geçiyor ve Ayder Yaylası'na varıyoruz.

Ayder Yaylası gezimizin ardından Fırtına Vadisi'nde yöresel yemeklerin bulunduğu restoranımızda öğle yemeğimizi alıyoruz.

Yemeğimizin ardından Sarp sınır kapısına geçiyor ve dileyen misafirlerimizle Batum'a geçiyoruz. Batum'a geçmek istemeyen misafirlerimiz otelimizde açık büfe akşam yemeğinin ve canlı müziğin keyfini çıkarabilirler.

Batum gezisinde; sınır kapısından hızlı geçiş için sınırımızın Gürcistan tarafında bizi bekleyen özel otobüslerimizle Batum'un keyfini çıkarıyor ve güneş battığında ışıl ışıl olan şehirde akşam yemeğimizi aldıktan sonra ülkemize dönüyor ve Flopa'daki otelimizde konaklıyoruz.

6-GÜN

Baraj ve baraj göllerini seyrederek Borçka'yı görüyor ve Çoruh Vadisi üzerinde Zipline yapma imkanına sahip olduktan sonra Artvin'i gördüp Tortum Şelalesi'ne varıyoruz. Sonrasında Tortum Gölü'nü görüyor ve Erzurum'a ulaşıyoruz, ilk durağımız meşhur Cağ Kebapçısı Kemal Koç'un restoranı... Öğle yemeğimizin ardından Türkiye Cumhuriyeti'nin temellerinin atıldığı Erzurum Kongre Binası, Çifte Minareli Medrese ile birbirinden güzel takıların bulunduğu tarihi Taşhan'ı geziyor ve turumuzun son gecesi için Palandöken Kayak Merkezi'ndeki Polat Renaissance Hotel'e yerleşiyoruz. Kapalı havuz, spa merkezi, hamam ve saunada turumuzun yorgunluğunu atıyor ve açık büfe akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

7-GÜN

Açık büfe sabah kahvaltımızın ardından Erzincan üzerinden geçerek Sivas'a varıyoruz.

Sivas gezimiz sırasında Sivas Kongre Binası ve Madımak Oteli'ni görüyor. Buruciye, Şifaiye Medreseleri ve Çifte Minareli Medrese gibi Selçuklu eserlerini ziyaret ediyoruz. Serbest zamanımızın ardından Sivas gezimizi noktalıyor ve Kayseri üzerinden bölgemize varıyoruz.

Birbirinden güzel fotoğraf ve anılarla sizlere bir başka gezimizde görüşmek üzere veda ediyoruz.

Pazartesi Çıkışlı Turlar

15.GEZİ

7 Eylül 2020

NOTLAR:

•  Öğle ve akşam yemeklerindeki içecekler ile müze & ören yeri giriş ücretleri gezi ücretine dâhil değildir.
  •  Kesin rezervasyonlar kişi başı 500 TL ön ödeme ile gerçekleştirilir.
  •  Uzungöl'de özel minibüslerle piknikli dağ turu ekstradır.
  •  Kayıtlarda; İsim, Telefon veT.C. Kimlik numaranız gerekmektedir.
  •  Kayıt yaptıranlar acentemiz genel koşullarını kabul etmiş sayılırlar.
  •  içerik aynı olmak kaydıyla gezi programında değişiklikler olabilir.
  •  Gezi organizasyonu tamamen firmamız tarafından yapılmaktadır.

Açık büfe sabah kahvaltısının ardından Çoruh Vadisi içinde muhteşem

GEZİ ÜCRETLERİ                 NAKİT       KK 6 TAKSİT

2-3 kişilik Odada kişi başı:     1495  TL   1625 TL

7-12 Yaş ilave yatak:              1195 TL    1295 TL

2-6 Yaş ilave yatak:                995   TL    1095 TL

Tek kişilik oda farkı:                400   TL    435 TL

GEZİ ÜCRETİNE DAHİL HİZMETLER

•  Elektrik prizi, koltuk arkası TV gibi imkanlara sahip lüks otobüsler ile ulaşım
  •  Bölgesinin en kaliteli otellerinde 5 gece konaklama
  •  Otellerdeki açık büfe sabah kahvaltıları ve akşam yemekleri
  •  Batum Turu
  •  Programda belirtilen çevre turları
  •  Alanında uzman profesyonel rehberlik hizmeti
  •  Kişiye özel seyahat sağlık sigortası
  •  Ayder ve Sümela Milli Park giriş ücretleri

OTELLER:

Fatsa Yalçın Hotel: 5 yıldızlı otelimizde kapalı havuz, hamam, sauna gibi imkanlardan ücretsiz faydalanarak ilk günün yorgunluğunu atabilirsiniz.

Uzungöl Sezgin Hotel: Uzungöl'ün oteller bölgesinde göle en yakın konumlanmış otelimiz bölgenin en büyük otellerinden biridir.

Hopa Peronti Hotel: 2018 yılında yeniden restore edilen 4 yıldızlı otelimiz bölgesindeki en lüks oteldir.

Polat Renaissance Hotel: 5 yıldızlı lüks otelimizde kapalı havuz, hamam, sauna gibi imkanlardan ücretsiz faydalanarak turun yorgunluğunu atabilirsiniz.

•  Çocuk indirimleri iki yetişkin yanındaki konaklamalarda geçerlidir.
  •  Batum geçişlerinde yurt dışı çıkış harcı ekstradır.
  •  Batum'a girişler üzerinde T.C. kimlik numarası olan yıpranmamış nüfus cüzdanları ile yapılmaktadır. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (Ehliyet, Kurum kimlikleri vs.) geçiş yapılmamaktadır. Ailesi ile birlikte (anne ve babanın aynı anda) seyahat etmeyecek 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM'a geçişleri için noterden onaylı MUVAFAKATNAME almaları gerekmektedir. Çocuklar dahil tüm kimliklerde fotoğraf olması zorunludur.

1495 TL

Tarih : 4.03.2020 22:18:00

5.03.2020 16:46:50
KUZEY EGE TURU 2020...

...

4.03.2020 23:09:00
GÜNEY EGE TURU 2020...

4.03.2020 22:18:00
DOĞU KARADENİZ YAYLALAR BATUM TURU 2020...

...

15.02.2020 14:45:00
MALATYA-ELAZIĞ-ERZİNCAN-TUNCELİ - KEMALİYE- DİV...

10-11-12-13 TEMMUZ 2020...

15.02.2020 12:52:00
HARRAN- ŞANLIURFA-GÖBEKLİTEPE-HALFETİ-GAZİANTEP...

- Sıra Gecesi Dahil -13-14-15 MART ( 1 Gece 2 Gün)...

15.02.2020 12:29:00
ŞUBAT VE MART KAPLICA TURLARI...

23 ŞUBAT - 01 MART SANDIKLI TERMAL PARK RESORT -07 MART-09 MART ÇİFTEHAN TERMAL ...

1.02.2020 11:45:00
ALAÇATI OT FESTİVALİ – İZMİR – ÇEŞME 1 GECE/2 GÜN...

9-10-11 NİSAN 2020...

1.02.2020 11:09:00
Bayramda GÜNEY MARMARA – BURSA - ESKİŞEHİR ( 3 Ge...

22MAYIS / 01 TEMMUZ / 15 TEMMUZ 29TEMMUZ /12 AĞUSTOS / 26 AĞUSTOS...

1.02.2020 10:57:00
Bayramda Büyük Doğu Anadolu Turu...

5 GECE/ 6 GÜN...

1.02.2020 09:41:00
CUMALIKIZIK-BURSA-İNKAYA-ESKİŞEHİR...

10-11-12 NİSAN 1 GECE / 2 GÜN...

1.02.2020 09:37:00
BÜYÜK GÜNEYDOĞU 2020...

30 NİSAN-03 MAYIS ( 2 Gece 3 Gün)...

31.01.2020 14:37:00
MARDİN – MİDYAT – HASANKEYF- ŞANLIURFA ...

6-7-8 MART/20-21-22 MART/3-4-5 NİSAN/17-18-19 NİSAN/5-6-7 HAZİRAN (1 Gece 2 Gün)...

31.01.2020 13:05:00
BAYRAMDA BATI KARADENİZ TURU ...

2 GECE-3 GÜN 22-23-24-25 MAYIS 2020...

CIPURATUR.COM HEP YANINIZDA

cipuratur.com'un yaygın hizmet ağı sayesinde bütün konaklama hizmetlerinden faydalanabilir, rezervasyon ve konaklama işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.